27 Ekim 2014 Pazartesi

YARRAĞI KOCAMANDI

mrb ben şehir dışında bir şirkette çalışıyrm yakındaki bir bankada çok yakışıklı uzun boylu yeşil gözlü birini gördüm ama dondum kaldım. o kadar üzüldüm ki öyle birini tanımadğım için . o kadr etkilendim ki gözlerm doldu iş yerinde bizim iş yerine 2 yeni eleman gelecekti biri işte o çokcukmuş . nedense hiç sevinmedim onu görünce hep mutsz olacağımı düşündüm geldiğide bir hafta selam bile vermedim oda beni merak ediyrmuş neden konuşmuyrm falan diye sonra dayanamadım gittim kafam dolu pek konuşamadık dedim sonra sohpet gelişti ben tek kalıyrdm oda tek başına ev tutmuş . tabi ben ona bayıldığımiçin çok iyi davranıyrdım dolayısıyla samimi olduk ben gidiyrdum o geliyrdu sonra anlaşıp aynı eve çıktık . ne yapıp edip onunla birşeyler yaşamak istiyrdm . gay olmadığını biliyrm ama dayanamıyrdm ona. aynı evde olunca yatağına uzanıyordm yanyana gelince sarıyrdum kafasından tutup boynuma kadar çekiyrdm oda boynumdan öpüyrdu bir kere . bazen kolumu ısırıyrdu çok hoşuma gidiyrdu . bu arada kendisi çok güzel yüzlü tatlı biri yetmezmiş gibi önünde kabarmasından ve bazen kalkık olarak pantolonun üzerinden gördüğüm aleti büyük ve güzeldi. elimi oraya atıyrdum bazen eşofman üzerinden ama sohpet ediyrz. sonra birgün elektrikler kesildi ve üşüyrdk aynı yorganın altına girdik hem konuşup hem ısınmak için ona değince biraz çekiyrdu kendini ben iyi yaslandım . sonra ne haldeyiz bizdedi farkında mısın ? ne var dedim bende zevk almazsın dedi benden bende şaşrdım neden almayim dedim . öyle çocuksu ve masum bir hal aldıki yatakta dur dedim eğildim ve aletini okşamaya başladım . karşı koyamıyrdu . bence hem çok azgındı hemde beni kırmak istemiyrdu . ben aletine dokununca kısa sürede dimdik oldu. elimle gidip geliyrdm .elimi tuttu ama ben eşofmanı indirdim ağzıma aldım hemen bu arada ltfen beni p sanmayın ap yim sonra yalamaya başladım . bende biraz utandım o anda yaptığımdan saçlarımı okşamaya başladı ve inliyrdu. ve aletini havaya kaldırıryrdu ben yalarken kendimi siktirmden uyumak istemiyrdum. bir süre sonra oda duramıyrdu yerinde . kalçalarım bembeyaz ve kılsız bende düzgün fizikli yakışıklı biriyim . elini attı kalçalarıma bende yan dönüp onu kendime çektim altinin sıcaklığını hissettim bana değmesi ne güzel bir duyguydu. tükürük ile iyice ıslattık aletini ve benim götümü ben bekliyrdm ve dayamaya başladı nazikçe sokuyrdu yavaş yavaş girerken ben acı duydum ama dur dedi bana ve bastırmaya devam etti ve gidip gelmeye başladı. büyük bir zevk alıyrduk ikimizde artık beni isteyerek sikiyrdu. gay olmasada benim için unutulmicak bir geceydi. sonra boğazımdan tuttu ve sikerken bana bak dedi . aleti büyüktü deliğimi geriyrdu ama olsun ona değer.kasları net bir şekilde belli oluyrdu kolunu tuttum elini öptüm obeni sikerken çok güzel bir erkekti :(( neden gay olduğumu böyle bi hayatı aslında yaşamak istemediğimi düşündüm. sonra boşalacağım dedi bende içime değil ağzıma boşal dedim gözümle görmek istedim yarrağını döllerini bana bakışını sonra ağzıma aldım ve patladı içeri doğru birazı boğazıma birazı yüzüme her yer battı ikimizi bir pişmanlık kapladı sanırım sonra . zten o anda elektrik gelmişti odalarımızdan çıkmadık o gün tekrarlamadık ta bilmiyrm şimdi iyiyz ama ben tekrar istesem de o istemediğin belirten davranışlar yapıyr ben ona aşık oldum . ve çok kıskanıyrım biriyle konuşsa selam verse zten bensiz bir yere giderse küsüyorum . oda gitmiyr ama ne olacak böyle bilmiyrm yardım edin lütfen çoğu zaman ağlıyrum bu sevgi tek yönlü ama onu görmeden edemiyrm onada kötü dvranıyrm bazen . hayatında sadece ben olmak istiyrm vve birgün evden gidecek biliyrm YARDIM EDİN :(((( Ağlamak istemiyrm artık