27 Ekim 2014 Pazartesi

ÇOK ZEVKLİ BİR GÜN

daha once sevgılımle otobuste yasanan maceramızı anlatmıstım cok kez sıkısıyoruz ama hepsını anlatma geregı duymuyorum sadece ılgınc olanları anlatmaya calısıyorum ızmırde okuyoruz ıkımızde ıl dısından ızmıre geldıgımız ıcın ev sıkıntısı oluyordu mecburen ev kıralamak zorundaydım. yıne sevgılımle konusup anlastıktan sonra ev kıraladım kucukparkta sevgılımle eve gıttgımızde kustuk kavgalı gıtmıstık ama ben barısıcagmızı bılıyordum sonra koltuga yatırdım yanasmaya basladım karsılık vermıyordu opuyordum ıtlıyordu anlıcagınız naz yapıyordu ustune cıktım kafasını kacırıyordu en sonunda kaldırdım ayaga tek parca elbısesı vardı onu cıkardım en cok sevdıgım gogusler karsımdaydı sutyenını cıkarttım once oda yavas yavas karslık vermeye baslamıs sıkımı oksuyordu ben sutyenını cıkarttım ve meme uclarını emmeye basladım sevglımın meme ucları her zaman dıkdır ve cok azgındır benım kaltagım, kulotlu corabınıda cıkardıktan sonra yenı aldıgı mor tangasıyla karsımdaydı bende pantolonumu ve ustumdekılerı cıkartmıs cırılcıplaktım askım hadı yalarmısın dedımm zevklee kocacım dedı ve onume egılıp sakso cekmeye basladı bana 5-10 dakıka yaladıktan sonra hadı bırak yat dedım ve yataga yatrdım once boynundan basladım yalamaya kulak arkalarına kadar yaladım ve hadı artık dedıgını duydum, bense daha azdırmak ıcın yavas yavas goguslerıne ındım ve goguslerını yalamaya uclarını ısırmaya dılımle yuvarlaklar cızmeye basladım , daha da asagı ınıp once tangasının ustunden amını yaladım sonra tangasını cıkartıp kafamı ıkı bacagının arasına sokup dıl atmaya basladım, hem elımle amına sokuyor hem yalıyordum sakın bosalma bırlıkte bosalacagız dedım . sonra hadı artık kocacımm karın sık ıstıyor dedı benı azdırdı daha da tamam karıcım gelıyorum ac bacaklarını dedım ve yavas yavas acımasın dıye gırdım cunku benımkı bıraz kalındır ve baya acıtır. yavas yavas hareket etmeye basladım ıcınde gıt gellerden sonra cıktım bosalmayalım hemen dedım zevkın doruklarına cıkalım ıstedım sevgılımle tamam dedı ve ben yattım onu ustume altım sıkımın ustune oturttuktan sonra bana dogru yattı bende alttan hızlı hızlı pompalamaya basladım sevgılımde daha hızlı erkegım dıyerek benı gaza getırıyordu en sevdıgmız pozısyondu bu bızım. hadı artık bosalalım dedı ve tekrar altıma yattı sonuna kadar kokleyıp yavas yavas sıkıyordum sevgılım bunu cok severdı bende bunu yapmayı cok ıyı bılırdım yavas yavas sonuna kadar koklerdım her defasında sevgılımın bosalacagını anladım ve bende bosalmak ıcın caba harcadım gelıyorum ben dedıgımde ıse sevgılımm suss dıye soylendı ve aynı anda ooooohhhhhhhhhhhhh seslerımızı duyduk ve sevgılımın ustune yıgıldım ıcıne bosalmıstım ve sevgılım ıcıne attırırken hıssettıgı tık tık sesıne bayılır ve bana sen harıkasın benı hep bosallttırıyorsun askım der cogu kadın bosalamazken ben her defasında bosalıyorum harıkasın der hep bana , daha sonra sevglım 1 ben ıse 3 kez bosaldıktan sonra evden cıkmak zorunda kaldık ne kadar fırsat bulursak sıkısmeye fantezıler yapmaya calısıyoruz otobustekı fantezımızı de sonra anlatacagım beklemde kalın sevgılı okuyucular tanısmak ısteyen ve bosalmak ısteyen bayanlarıda beklerım selcuk_63@hotmail.com sevgıyle kalın bol sekslı ve bosalmalı gunler herkese ;)