27 Ekim 2014 Pazartesi

DELİLER GİBİ SİKİŞTİK

selam, ben serdar, size bir arkadaşımla yaşadığım oral deneyimimi anlatıcam, ben 34 yaşında içinde bisex duyguları olan evli bir erkeğim, olay geçen yıl yaşandı, av sezonu yeni açılmıştı aylardan eylül, benden birkaç yaş küçük samimi olduğum bir arkadaş vardı, benim av maceralarını duyunca bir hafta sonu benimle birlşkte ava gitmek istedi, hafta sonu cumartesi günü için sözleştik, arabamla selimi evinden aldım, yanımkzda yicek içeçek aldık, birkaçtanede kuş mühresi, birlikte şehirden uzak bir yere arabayı çekitik, benim geçmiş yıllardaki giitğim yerlerden birine yerleştik, etrafımız orman, çam ağaçları, ufak bir teğe ve dere, gözlerden ırak, mührelerimiziiz koyduk ve beklemeye başladık, beklerken sohbet, konu sekse geldi, fantezilerden kadınlardan felan, tbi ikimizde konuştukça etkilendik, baktım arkadaş pantalonun üstünden aleti düzeltip duruyo, sonra bana hiç oral yaptırarark boşaldınmı dedi, bende çok dediim, ben hiç yaşamadım nasıl zevklimi dedi, bende çok dedim, eşim bana bazen yapar dedim, sonra arkadaş yerinden kaltı az öteye giderek işedi, işerken benimkisin kasık suyu gelmiş dedi, ben de güldüm hayrola dedim, nolacak konuştuklarımızdan etkilendi heralde dedi, sonra yanıma geldi oturdu, ama sürekli kıpır kıpır ikide bir aleti düzeltiyo, sonra yanımda tekrar ayağa kalktı baktım siki eşofmanı zorluyo, senin sik çadır kurmuş dedim, evet ya dedi, ben yerde otururken bir anda ayakta eşofmanını indirdi ve baksana şuna taş gibi oldu dedi, gayri ihtiyari yakınımda olduğu için bakayım diyerek dokundum sikine, hoşuna gitti, bende ellemeye devam ettim, selim elledikçe inlemeye başladı evet evet diyerek, ayakta tam başımın hizasındaydı aleti, bana doğru yaklaştı bir anda, siki yüzüme değdi, hoşuma gitti yakından kokusu ve ona yaşayamadığı deneyimi yaşatmak istedim, sikini ağzıma aldım, uvvv diyerek inlemeye başladı, onun hoşuna gittikçe daha bir iştahla somurmaya başladım yarağını, taşaklarını, yaladım, sikini sapından itibatren yalayarak başına kadar başını ağzıma sokup çıkarmaya başladım, az sonra agzıma soktuğu sikini ileri geri yapmaya başladı, ben yaladıkça hızlandı, az sonra geliyorum çıkayımmı dedi, elimle işaret yaptım devam diye, bu sefer ben ileri geri yaparak somurmaya başladım, derken ilk defa bir erkeğin spermleri agzıma dolmaya başladı, sıcak sıcak ve tuzlu, hepsini yuttum, ben yaladıkça inlemeleri devam ederk hepsini boşalttı ağzıma, benim için çok farklı bir deneyim olmuştu, arkadaşımda çok çok mutlu oldu, ...size daha sonra selimle yaşadığım başka anılarımıza yazıcam, şimdilik hoşçakalın