27 Ekim 2014 Pazartesi

SEVGIYI KANDIRDIM ELİNE YARRAĞI KONDURDUM

Merhabalar tekrar. Siteye bugün girdiğim halde 2. anımı yazıyorum. Dedim ya kimselere anlatamadığım, içimde kalan seks anılarımı sizlere yazacağım. Söylememe gerek bile yok ama gerçekliğinden asla şüphe etmeyin. Yine sanrım 2008'in başlarıydı. 3 yıldır çıktığım sevgilim Yeliz beni terk etmişti. hem çok üzgündüm hem de çok abaza bir haldeydim. Üzüntümden kimseyle çıkacak bir halim yoktu fakat azgınlığıma bir çare arıyordum. Bu arada kızlı erkekli arkadaş grubumla sık sık buluşuyorduk. Normal bir kız arkadaşımın kız kardeşiyle tanıştık. Kısa sürede kız bana alıştı. Sanırım o da yalnız hissediyordu. Aramızda bir sıcaklık oldu. Kız çıkalım dedikçe ben kaçıyordum ama bedensel olarak hep yakın duruyorduk. Bir gün bir şekilde evime götürdüm kızı. Dışarılarda ne yapıcaz dedim otururuz film seyrederiz filan dedim. Tabi eve gidince yavaş yavaş yakınlaştık. Kıza sarılmaya filan başladım. Gerdanlarını öptükçe sakin duran kızı azdırmayı başardım. Artık iş masum öpücüklerden çıkmaya başlamıştı çünkü elim o sırada kalçalarını avuçlamakla meşguldu. Bir yandan ikimiz de utanıyorduk. Bir yandan da birbirimizi yemeye devam ediyorduk. Bir duyulsa ikimiz de rezil olurduk. Sonunda bu böyle olmucak dedim yapacaksak tam olsun. tuttum kızı yatak odasına götürdüm. Üstünü soyup diri göğüslerini emmeye başladım Sevgi'nin. İyice azınca altını da sıyırdım. Vücudu bembeyaz tazecikti. Epey kızın amını okşadımsa da onun am bölgesini avuçladığımda aldığım zevki unutamıyorum. Daracık bir amcığı vardı. O da boş durmuyordu o da altıma saldırıp eşofmanımı sıyırıverdi. Kazık gibi olmuş kocaman sikime iki eliyle birden yapıştı. Elleriyle sikimi iştahla sıvazladığı o anları unutamıyorum. Önce ellerimle ben onu orgazm ettim. Sarsıla sarsıla boşaldı. Sonra gözlerimin içine o iş bilir dişi bakışıyla baka baka, sikimi sıvazlaya sıvazlaya ve taşaklarımı sıka sıka sıcak döllerimi akıttı tatlı elleriyle. ellerine boşaldım bol bol.İşte böyle delirtici bir olaydı. Yasak bir sevişmeydi ama yapmıştık. Ogün için çok rahatlatmıştı beni. Eline sağlık Sevgi :)