27 Ekim 2014 Pazartesi

GÖTTEN NASIL SİKTİ

herkese selam, ben bursa dan burak. daha önce iki hikaye paylaşmıştım pasif gayliğime dair. bu da 23 aralık pazar günü en son yaşadığım seksim. cumartesi akşamı bir telefon gelmiş ve numaramı heykel de bir tuvaletin kapısından aldığını söyleyen biri tanışmak istemişti. müsait değilim deyip kapatmıştım. pazar günü biraz işim vardı ihsaniye de -bursa yı bilenler bilir- saat 13.00 gibi yine aynı kişiden telefon geldi. ataevler de oturduğunu ve evli olmasına rağmen şu an evinin uygun olduğunu illa benimle tanışmak istediğini söyledi. yakında olduğum için tamam deyip söylediği adrese gittim. beni sitenin kapısında karşıladı ve dairesine götürdü. içeri girdik, kapıyı kapatıp anahtarı kitlemesiyle bana dönüp dudaklarıma yapışması bir oldu. şaşırmıştım ama çok güzel öpüşüyordu. öpüşürken bir yandan kalçalarımı yoğuruyordu ve ufak adımlarla arkadaki küçük odaya doğru beni ilerletiyordu. odaya girdik ve soyunduk. yarağı yaklaşık 12-13 cm ama kalınca güzel bir yaraktı. öpüşmekten dudaklarımı kurtarıp yarağına yumuldum. yaklaşık 4 aydır kimse tarafından sikilmemiş olduğumdan inanılmaz azmıştım. boğazıma kadar alıyordum. inlemeye başlamıştı. beni çekyatın üstüne sırt üstü yatırdı. üstüme çıktı ve tekrar dudaklarımı somurmaya başladı. bir eliyle bacağımı kaldırmış diğer elinin parmaklarıyla da deliğimi zorluyordu. deli gibi öpüşüyorduk. üstümde ters dönüp 69 a dönmesiyle yarağımı ağzına aldı. onun yarağı benim boğazımda benim yarağım onun ağzında inanılmaz bir zevk fırtınası yaşıyordum. bi dört beş dakika sonra beni yüzüstü çevirdi. boynumdan sırtıma oradan da deliğime kadar yalayarak öperek indi. elleriyle kalçalarımı ayırıp deliğimi dillemeye başladı. ben iyice kopmuştum. "yeter sik beni" demeye başlamıştım. yarağının kafasını deliğimin üstüne getirdi. sadece "yavaş" diyebilmiştim. ama beni duymadı ve birden girdi içime. kasıkları kalçalarıma yapıştı ve üstüme yattı o şekilde. yaklaşık 4 aydan sonra bir yarak girmişti içime. vücudunun ağırlığı ile ezerken yarağıyla da içimi yakıyordu. bir iki dakika öylece yattıktan sonra doğruldu yarağını ucuna kadar çekip sokmaya yani beni sert bir şekilde sikmeye başladı. hızlı ve sert sikişi severim ama bu gerçekten benim için bile fazla sertti. piston gibi sikiyordu beni. deliğim yarağını kavramış bir elinin parmakları ağzımın içinde bir eli de kalçalarıma şaplaklar atıyorken beni hızlı hızlı sikiyordu. abartısız 15 dakika hiç pozisyonu değiştirmeden bende hal bırakmadan bu şekilde sikti ve üstüme yattı. boşaldı sanıp sordum "ben boşalamıyorum sen bakma" dedi. içimden çıktı yanıma yattı evet yarağı dimdikti. hemen ağzıma almaya boğazımın derinliklerine sokmaya başladım yarağını inanılmaz bir başlangıç olmuştu ve zevkin doruğundaydım. o zevki ona da aldırmak istiyordum. bacaklarını hafif kaldırdım ve dilimi deliğine getirdim. deliğini yalarken bir yandan da yarağını sıvazlıyordum. arada karşılıklı iltifatlar söylüyor ama ikimizde daha çok şehvetleniyorduk. terlerimiz birbirine karışmıştı. kalktım ve yüzüm ona dönük yarağının üstüne oturdum. "deliğin sıcacık" dedi evet yanıyordu deliğim belki 15 dakika aralıksız sikmesinden belki de azgınlığımdan. üstünde hoplamaya başladım. dizlerim tutmuyordu farkındaydı o yüzden beni yukarıda tutup kendisi yarağını gömmeye başladı. yine hızlanmıştı. kasıkları kalçalarıma çarptıkça sesler çıkıyordu. ben de kaptırmıştım kendimi ki o anda içimden çıkmadan doğruldu ve beni arkaya yatırdı. hala içimdeydi bacaklarımı omuzuna koydu ve daha da hızlı şekilde girmeye başladı. ben tamamen kendimi ona bırakmıştım. on onbeş dakika da boyle siktikten sonra içimden çıktı ve yarağını boğazıma soktu. "boşalacağım yut hepsini" dedi. zaten bir saate yakın olmuştu beni sikmeye başlaması. boğazımda gidip gelirken iki parmağını deliğime sokmuş beni de bayıltmak üzereydi. kafamı saçlarımdan tutup boğazıma kökledi ve titremeye başladı. boğazımdan aşağıya kaymaya başlamıştı ilk dölleri. diğerlerini ağzımda toplayıp yarağını temizleyip ağzımda tuttuklarımı gösterdim ve yuttum. yatmak istediğini söyledi ve beni yan yatırıp sarıldı. herhalde bir saate kadar da öyle beraberce yattık. hatta ben biraz kestirdim bile o yorgunlukla. "hadi kalkalım" demesiyle giyinip çıkmamız yirmi dakika sürmemişti. nasıl zevk aldığımı tarif edemeyecek bir haldeydim ve dizlerim tutmuyordu. tekrarını istediğimi ve hatta bir dahaki sefere kameraya çekmek istediğimi söyledim ve ayrıldık. umarım bir dahaki buluşmalarımızı da yazabilirim.