27 Ekim 2014 Pazartesi

TRAVESTİLER ÇOK DELİ SİKİYOR

bi hikayemi paylaşmak isterim yayınlarsan sevinirim...
Beni tanıyosunuz artık travesti fena sikti 1 ve 2 hikayelerimden o yüzden kendimi tanıtmycam. şuan 20 yaşındayım ve yaşadığım anım 1 hafta önce oldu. Bigün arkadaşın evinde otururken(Gay olduğumu bilmiyor) Bana banyoya gireceğini söyledi ve gitti. Banyo yapması 1 saat sürüyodu onun temiz bi çocuktu. Bir ablası bir de kız kardeşi vardı. bende onların odasına gidip dolabı açtım. ablası orospu denilebilecek gibiydi. açık saçık giyinirdi. iç çamaşırlarına bakıyordum.. minicik bi kilot gördüm ve aldım elime, köşeye ayırdım. dolabının en arka kısmında 3 tane jartiyer vardı. beyaz olanı da ayırdım köşeye. kilodu giyip üstüne kendi elbisemi giydim. jartiyeri de çantama attım. bi tane pantolonla tşört aldım ve bilgisayarın başına geçtim. banyodan çıktı. film açtık izlemeye başladık.(cehennem melekleri filmi.) Telefonu çaldı ve telefonunu istedi. babası otogarda çalışıyordu. oraya gitmesi gerektiğini söyledi. bende burda dursam bişey olur mu dedim yok dedi.(ewdekilerle kavga ettiğimi söylemiştim) o Çıktı. onların evinden otogara yaklaşık 45 dk sürüyodu. ben hemen elbiseleri giyip facebooka girdim. konustugum çocuga evi tarif ettim ve geldi. içeri girdiği gibi götümü mıncıklamaya başladı. beni duvara yasladı ve dudaklarıma yapıştı. deli gibi öpüşüyorduk. pantolonunu çıkartıp aleti ağzıma aldım yalamaya başladım. yaklaşık iki dakika yaladıktan sonra beni yatağa attı. pantolonumu çıkartıp deliğimi yalamaya başladı deli gibi inliyordum. sok artık dedim ve bi kerede 17 santimlik aletini içime soktu. canım yanmıstı ama aldırış etmiyordu. 10 dk domaltarak siktikten sonra boşaldı. yalayarak aletini bi daha kaldırdım ve yatağa yüzüstü uzandım. (en sevdiğim pozisyon ve aleti ufak olanlara yaıyorum (: )popomun iki yanağını açtı ve deliğimi zorlamaya başladı. içime girdiğinde hissettiğim acı ve zevk karışımı duygu anlatılamazdı. 5 dk siktikten sonra boşaldı ve gitmesi gerektiğini söyledim. kapıdan çıkarken kolundan tutup dudaklarına yapıştım ayrılamıyordum. onunla uzun süreli birlikteliğim vardı aşık olmuştum ona. en sonunda gitti bende üstümü felan değiştirip bilgisayara geçtim yarım saat sonra arkadaşım geldi ve filme devam ettik