26 Ekim 2014 Pazar

Amca kızını hamakta nasıl becerdim

Selam ben ferit amca kızıyla bir gun yaylada gezerkenbiedenbire hooop ofsayta düştük sonrasında gelieşn hadiseler o da sokk boşal benim kocam ol demeye başladı.ben iyice kendimden geçtim.geciktirici sürmüştüm bi süre sonra.1 saat onu kucağımda her pozisyonda sadece amından siktim daha boşalmamıştım artık kanlar artmaya başlamış amı yırtılmış ve genişlemişti.ben boşalıyorum dedim o daa boşaaaal kocam aşkımmm dedi.ve ben içine 2-3 dakika boyunca boşaldım.iş işten geçti artık hamile kalacaktı.onun amı artık bitmişti oda yorulmutu banyoda temilendikten sonra ortanca kuzenim eve geldi.ve birden banyoya girdi bizi öyle görünce bağırmaya başladı oda 14 yaşındaydı ve hiç bir şey bilmiyordu.bende ona öğretmeye başladım.banyoda soydum onu ablası amını yalıyordu kardeşinin kardeşi neden yalıyorsun filan dedi kardeşinin boşalması 2 saati buldu ve titreyerek inleyerk boşaldı.ablasaı benim yarrağı aldı eline ve kardeşine gösterek bu az önce benim içimdeydi dedi.ağzına al bunu dedi kardeşine kuzenim.oda iğrendi öğrenmen gerek bunları dedik ve aldı ağzına ben iyice azmıştım.az sonra ağzına bişe gelecek onları yut dedim küçük kuzene o da tmm dedi.ve birden boşaldım ve hepsini yutturdum ona sonra amını ben yalamaya başladım.küçük kuzen inliyordu.büyük kuzen kardeşine içine sokacak birazdan yarrağını dedi.küçük kuzen korkup ağlamay başladı.bende korkma dedim çok müthiş şeyler yaşayacaksın dedim.oda ikna oldu ve onu domaltımarkadan amına girecektim.yavaş yavaş girdim.ve iyice sokktum küçük amına zorla girdirmdim ve bayılmıştı büyük kuzenim amını yaltıyordu devam et sikmeye dedi.ve birden kökleyince kızlığı bozdum.1 saat ben boşalamadım küçük kzuen yeter artıııkk boşall dedi bende hamile kalmaz nasıl olsa dedim 1 saat daha siktim geciktirici çok sürdüm herhalde.küçük kuzenin amından iyice kan gelmeye başladı baktım amı genişledi.ve bu safer yüzünü bana doğru çevirip öyle skmeye devam ettim karnına doğru baktığımda sikimi oralarda görebiliyordum çıkıntı yapıyordu küçük kuzen artıkk boşal dedi ve kendii iyice boşaldı.büyük kuzenle bu sırada sevişiyorduk.ben yavaş boşalacaktım.sonra bi yarımm saat daha devam etti küçük kuzen yeter aşkımmm kocammm boşall dedi ben birden boşaldım ve kuzenimm süperr dedi içinde ılık bişeylerin dolaştığını söyledi bende hamile kalabilirsin dedim.oda olsun kocacğım dedi.sonra büyük kuzen götten denesekmi dedi ben de tmm dedim.göt deiğine pamarklarım zor giriyordu.ben büyük kuzenin götüne yarrağı büyük çabalarla soktum.ve o sırada küçük kuzenim yanıma geldi ablamla sevi,ştiğin gibi benimle de seviş dedi bende sevişmeye bşaldım büyük kzuen çığlıklar atıyor götünde kan geliyrdu.ve ben içine boşaldım.sıra küçük kuzendeydi.onun götdeliği yok gibiydi.ama kremle parmaklaya parmaklya açtım götünü benim 20 liği sokmaya başladım birden kan geldi götünden kocacğım ne oluyor dedi bende bişey yok dedim o aartık bişe hisstmiyor du götü yırtılmıştı ve ben onu içine de boşaldım 3 müş sevişerek yıkandık.ve odaya geçtik.geceleri sürekli benim yarrak onalrın ağzındaydı sürekli ağızlarına boşalıyorudm.neyse aradan 3 hafta geçti.küçük kuzenimin mide bulanmaya başladı.2 hafta daha geçti karnı büyümeye başladı.hamile kadlın hjerhlade deim kormuştu.büyük kuzenimde hamilyedi.ikisinide 1 hafta boyunca hergün fena şekilde siktim en sonunda ikisinede düşük yaptırdım ama büyük kuzenin yine amına boşaldım.sonra herşeyi itiraf ettik annesine annside olan olmuş dedi sonra hmen evlendik okul okumaya devam ediyorduk.kuzenimi nasıl sikmişsem üçüzlere hamileydi hemileykende sikişmeye devam ettik.