27 Ekim 2014 Pazartesi

HERYERDE DENEDİM

Selam arkadaşlar önceki hikayelerden beni tanırsınız bu olay dün başıma geldi sizle paylaşayım dedim. Hamamdaki işi reddettikten beri hiç bir hareketlilik yaşamadım ta ki dün geceye kadar. Dün gece banyodaki musluk bozuldu su fışkırtmaya başladı hiç bir şey yapamayınca muslukçu çağırdım iki kişi geldi. biri 45-50 yaşlarında diğeride 19-20 yaşlarındaydı.
Eve girdiler muslukla uğraşmaya başladılar bu arada genç olan evin duvarlarındaki çıplak kadın resimlerine bakıyordu. Siki kotu delecek gibiydi. Pek büyük değil ama abazalıktan kafayı yiyordu belli. ustası ise klasik bir tip delik olsunda çamurdan olsun sikerim gibisinden. düşünmeye başladım nasıl bunları ayartırım diye sonra aklıma okuduğum bi hikaye geldi. anlatan arkadaş özellikle musluğun önüne durup ıslanmıştı. bende onu yapmalıydım. sikim taş gibi olmuştu tam o anda beklediğim fırsat geldi. musluktan su fışkırmaya başladı bende önüne durup deli gibi ıslandım giydiğim penye eşofman ıslanınca sikim götüm ayan beyan belli oldu. muslukçunun götüme baktığını farkettim. adamlar işlerini bitirdiler sıra hesaba geldi. adam bana 50 tl hesap çıkardı. cüzdanı açtım 20 var abi 20 verebilirim en fazla dedim olurdu olmazdı derken bana bi deli cesareti geldi. abi ben öğrenciyim param yok bayada gelmez başka bi şekilde ödeyelim dedim adam sırıtmaya başladı. size yemek yapayım rakıda var öyle hesaplaşalım dedim tamam koçum deyip 20yi geri verdi. anladımki onunda niyeti var
neyse mezeleri hazırladım rakıyı açtık 3 kişi içiyoruz adam sürekli kadınlardan şikayetçi ıvır zıvır diyo. niyeti belliydi. bende sürekli destekliyom oyle abi erkeğin erkekten başka dostu yok filan neyse rakının sonuna doğru adam bacaklarımı ellemeye başladı kulağıma eğilip ibnemisin sen dedi bende yok abi filan derken veriyonmu dedi zaten olay kopmuş yok abi vermiyom ama sakso filan ayarlarız olmazmı dedim adamda tamam dedi
çırağına dönüp sen git benim işim var dedi ama ben çırağıda istiyodum oda gelsin dedim hep beraber yatak odasına geçtik. ben hemen soyundum çırağın jeton o anda düştü zaten eğilip çırağın pantolonu indirdim. 31 den karamış bi sik karşımdaydı ağzıma alıp birazcık emmemle döl doldu ağzıma döndüm ustasınınkini indirdim 14-15 cm anca vardı ama taş gibiydi ne orospular gördü bu yarak filan dedi ağzıma aldım ama kafamı bastırıyor boğazıma sokuyordu. kafamı tutup ağzımı filan sikti derken suratıma boşaldı ama yağmur gibi.ağzım yüzüm saçım hep döl oldu o arada çırak tekrar doğrulmuş sikini götüme sürtmeye başladı dönüp girmeden naparsan yap dedim oda götüme sürte sürte boşaldı daha sonra çekip gittiler bugün yine aradım telleri kapalı sanırım numara değiştirdiler.