19 Aralık 2014 Cuma

tanımadığım bir adama beni zorla sikti

Benden oldukça büyük. Oldukça dediğime bakmayın ben on altı yaşındayım o ise on dokuz yaşında. Bu adamın gay olduğuna dair dedikodular yayılmıştı etrafta ama net bir bilgi yoktu. Günün birinde beni yanına çağırdı. Çok korkmuştum fakat korktuğum da başıma geldi. ŞÖyle bir şey var korktuğum olay aslında çok tatmin ediciymiş.
Bir Gün Mahellede emrah abi diye birisi vardı.Benim yaşim 16 onun ise 19 du emrah abi bana çağirdi gel otururus alper diye bende kabul ettim eve girdim müzik felan dinliyorduk işte biranda götümde bir el hissettim abi ne yapıyorsun demeye kalmaadan bana saldirdi öpmeye başladi azmişdi hrLde ben yavariyordum abi yapma nolursun diye ama bana tokati yapiştirdiği gibi yere düştüm ve bana sen benim orospum olacaksinLan dedi. seni bugün sikicem yeter artik azdirdin ebni diyordu tkatlıyordu beni allan şu pitonu kaldir bakayim dedi al eline dedi elime verdi ben almadim tabi ilk baş ama seni öldürümlan deyip bida vurdu mecburen almak zorunda kaldım bu insan olamasdi resmen hayvandi 24-26 cm lerinde çikardi azim açik kaldim zorla azima verdi o anda beni o ara zorla götten sikmeeeye çalişti
ama alamadim 26 cm yarrak girmiyordu ağliordum artik aciyor abi yapma diye ama nafile anlamaiyordu o sira bi kökledi bayilmişim sonuna kadar aldim kalktiğimda kan aktı götüm yarıldı resmen uyandıgımda elim kolum bağliydi abi nolursun yapma deyip ağliyordum ama kime diyorsun dövdü beni zorla elledi sonra götümü güselce dilledi yaladı öptü kokladi bi köpek gibi ben ise hiç birşey yapamiyordum ağlamaktan başka alamıyordumda 26 cm yarraği sonra içerden vazelin alip geldi kıçıma güselce sürdü sonrada kendi sikine sürdü göt deliğime koydu sikini orda gezdiriyordu yavaş yavaş kafasini sokuyodu azcik druyodu çıkartiyodu aci duyuyordum yalvariyordum abi nolursun yapmaya diye anlamaiyordu hayvan sonra bi kököledi dona kaldım öle dibine kadar soktu ağliyodum kıvranıyodum sonra başladi git gel domaltik sikti beni zorla elim kolum bağli alip kucağina oturddu zorla ziplatti 26 cm yarrak götüm yarildi sonra ellerimi çözdü halsizdi mzaten yattim oraya ağliyordum ondan sonra bitti diye sevinirken kalktim gidiyodum kapiya elimi uzattim nereye gidiyonLan deyip firlatti beni yatağa daha sirada insan var deyip kafama kemerini doladi tasma yapti bana yerde dört ayakta gezdiriyodu beni sonra bi kiş idaha geldi elinde köpek vardi ismi reis di av köpeği ile köpeğin önüne domaltti beni arkadşida çikardi pantolonunun fln kafamdan tuut arkadaşi emrah abide arkamı ayarladı köpek götümü yaliyordu sonra bir anda atladi löp diye giriverdi
zaten içime ama çok aci veriyordu ilk defa köpeğe sikildim köpek dehşet şekilde hiç bikmadan sikiyordud ben yalvariyordum abi çek sunu diyordum kalkamaya çaliştim ama köpek saldirdi boynumdan tuut ısırdı zorla siktiler siktirdiler köpeğe arkadaşida ağzima veriyodu boğazima kadar giriyodu kusacaktim azdaha sonra köpek indi ohhh dedi rahatladim be deyip hadi siktirgit pezeveng dedi benm orospumsun bundan sonra dedi isteğim zaman benm olacaksin dedi bende çikarken hayir deyip bida aynı şekilde olmıcak dedim ne dionlan karşimi gelion dedi arkadaşinin adi tugaydi tugay nereye gidiyolanbu orospu dedi gellan buraya deyip bana saldirdi zorla çat çat sikti 49 yaptılar bnde emrah abi zorla ağzima verdi tugay abide götten hiç acimadan zorla köküne akdar abana abana sikti ler beni ve giderkende bundan sonra her çağirişimda gelcen lan deyip tokadladlar beni üstümü
felan giydim beraber banyo yaptık mecburen onlar istediler oradada ellediler siktiler filan hiç acimadailar yarinsi gün bida çağirdilar bende gelmiyom dedim oda beni tehdit etti vidiolarin var dedi yayarim hreyere dedi amcana göndreirim dedi bende mecbur gittim birkezdaha siktirdim sonra hepsini aldim cd leri fln öbürkiler sonra amcamda sikti zorla