17 Aralık 2014 Çarşamba

ayakta sikildim

Netten yabancı birine denk geldim. iş için şehre gelmiş. Yazıştık. Sikilmeyi ama en çok ayakta iken sikilmeyi sevdiğimi yazdım. Ertesi gün akşam toplantısı erken bitiyormuş. Otelin lobisinde buluşup tanıştık. Zevklerimiz uygundu odasına çıktık. Temiz olup olmadığımı sordu. Gelemden önce temizlendiğimi söyledim. “İyi o zaman soyun ve deliğine kaydırıcı jel sür. Ben kısa bir duş alıp geliyorum.” dedi. Ben soyunup deliğime jel sürüp bir kaç dakika bekledikten sonra duştan çıktı. Çıplaktı ve yarrağı dimdikti. 17-18cm fazla kalın değildi. “Al bakalım ağzına.” dedi. diz çöküp ağzıma alıp bir süre emdim yaladım.

“Tamam ayağa kalk.” dedi. Kondom taktı o sırada. Arkama geçti. Sikini kalçalarımın arasında sürtmeye başladı. Hafif eğilip kalçalarımı dışarı doğru uzatıp ona doğru dayadım. Bir kaç sürtükten sonra sikine biraz daha jel sürüp deliğime dayadı. Bir iki seferde tamamen girmişti. Az bekleyip gidip gelmeye başladı. Ayakları az açıp tam sikine denk gelecek şekilde kendimi ayarladım. Giderek hızlanarak sikmeye devam etti. Kalçalarıma çarptıkça şak şuk sesler çıkıyordu. Yarrağı içime tam girdikçe tam zevkli yere vuruyordu benim sikim de sepsert olmuştu. Dayanamayıp boşaldım. Arada durup soluklanıp sonra devam ederek 10-15 dakika siktikten sonra boşaldı. Sikine götümden çıkartıp duşa doğru giderken “teşekkürler. Giyinip git şimdi.” dedi. Jelleri bir kağıt peçete ile sildikten sonra giyinip odadan çıktım.