17 Aralık 2014 Çarşamba

45 dakıka boyunca oturup kalktım üstünde

Ben cenk kuşadasında yaşıyorum,cinsel kimliğimi daha çocuk denecek yaşlarda çözdüğüm için tercihim herzaman erkeklere oldu,nezaman hoş ve bakımlı erkek görsem hemen kafamda fantaziler kurarım :)
Neyse kuşadasında zaman zaman selamlaştığım biri vardı adamı her gördüğümde içime ılık ılık bişiler akar onla muhakkak yatmayı hayal ederdim.Normalde çok çabuk kişilerle iletşim kuran biriyimdir.Bu kişi tesadüfen birgün çalıştığım işyerine müşteri olarak geldi vede bende ogün yalnızdım işyerinde.
Kısa bir muhabbetten sonra onun işini gördüm ve bahaneyle çay söyleyeyimmi dedim.Berbaer çaylarımızı içtikten sonra konu zamanla cinselliğe geldi.Bende hiç çekinmeden gay olduğumu vede kendisinden çok hoşlandığımı belirttiğimde oda bana biliyorum bende hissettim sana karşı boş değilim dedi.Bu sözlerden sonra bana bu akşam benim ev boş bana gel dedi telefonları alıp verdik.
Akşam ben güzelce temizlenip giyindikten sonra aradım onu.Evine gittiğimde üzerinde şort ve atlet vardı içeri girdim bişiler içtik.ben heyecanlandım oda yanıma gelip birden dudaklarıma yapışıverdi o an sanki gözlerim karardı vede zevk aleminde seyehate çıkmıştık.ben onun şortunu sıyırdım vede tam tahmin ettiğim gibi iri ve kalın bir penisi vardı.uzun uzun saxo çektim artık dayanacak halim yoktu.deliğimi kremledim o altta uzandı bende onun üzerine yüz yüze gelecek şekilde  o iri penisin üzerine oturuverdim.ooohhhyaaaaaaa
Düşündükçe gene bi hoş oluyorum.yaklaşık 45 dakika üzerinde oturup kalktım dudaklarımız dillerimiz dans ediyordu sanki.kocaman penisin içimde sanki daha bir irileştiğini hissediyordum.içmeden sarhoş olmuştum ama bu zevkin verdiği sarhoşluktu.içime yada ağzıma boşalmasını istedim oda içime boşalacağını söyledi ama o ne boşalış ılık ılık içime aktıı.içimden çıktığında dölleri deliğimden bacaklarıma akıyordu.o kocaman penisi öperek beraberce duşa gittik.Şimdi zaman zaman o müsait olduğunda buluşuyoruz vede hazzın ve zevkin zirvelerine çıkmaya devam ediyoruz….