17 Aralık 2014 Çarşamba

aktif gayim demişti bana

Yüzüm kızardı ama alkolün verdiği sarhoşlukla görücez dedim bende. sofrayı toplamaya başladım. mutfaga gidip gelirken apo salon koltuğuna geçmiş kumandayı eline almıştı. sanırım iyice gevşemişti. hem alkol hem ağzıma patlamıştı. ben mutfağa yaptığım son turda lavaboda tabakları durularken arkamda buldum cemali. nasıl emdin öyle adamı dedi. kıskanmış ama bir o kadarda azmıştı. kalkığını arkamda tül geceliğin üstünden hissediyordum.
dönüp misafir dememle tokatı suratımda patladı. dağılmıştım adeta. ama o bu boşlukta beni çevirdi, tezgaha eğdi, geceliğin eteklerini kaldırdı. kalçalarıma da koca elleriyle bir tokat patlattı .canım çok yanmıştı. ne olduğumu anlayamadım ve ağlamaya başladım.
o ise arkası ipli donumu çıkarmadan kenara çekerek yarağını deliğme nişanladı ve tükürüklediği ve parmakladığı götüme bir anda yüklendi. ilk seferinde bile bu kadar acımamıştı. yalvardım ellerimle durdurmaya çalıştım ama bileklerimden yakaladığı ellerimi sırtımda birleştirdi.
artık tamamen tezgaha yüzü koyun yatmıştım. kalkmaya kalktığım anda ellerimi havaya kaldırıyor ve mani oluyordu. ben debelenmeyi bıraktım ve cemal beni sikmeye başladı. o kadar sert vuruyordu ki çenem birbirine çarpıyordu. göz yaşlarım tezgahı ve yanağımı ıslatmıştı. bunu mu istiyorsun ibne diyerek vuruyordu. gürültümüze apo gelmiş ve mutfak kapısından seyretmeye başlamıştı. yanımıza gelmeye çalıştı cemal git burdan deyip onu kovaladı. bir iki dakika hırtıltı haricinde ses çıkmıyordu. ve içime boşaldı. böyle sikerler adamı dedi ve çıktı içimden. mutfaga yığıldım kaldım. dersimi almıştım. grup bile olsa gerçek erkeğini ayırmayı bileceksin. temizlenmiş olarka geldi biraz sonra cemal eğildi dudağıma bir öpücük kondurdu. koltuk altlarımdan kaldırdı beni ve banyoya götürdü. bacaklarımın arasından menileri akıyordu. duşa soktu beni elleriyle yıkadı. gönlümü aldı aklınca. kalçam hala acıyor deliğim ise kavruluyordu. mutfaktan buz getirdi ve deliğimi ovmaya başladı acıyor diyince. sıcak suyla birlikte biraz kendime geldim.