19 Aralık 2014 Cuma

hamamda keselediğim adamın koca yarağı

 ben can 26 yaşındayım eşim hale 24 yaşında.bizler g.doğuanadolu bölgesinde bir şehirde kamuda çalışmaktayız.3 senelik evliyiz vede gayet sex dolu günlerimiz oluyor.
fantazilerimizde cabası.ben 174 boy 75kiloyum.eşim halede 170 boy 72 kilo balık etli anlayacağınız.süper güzel giyinir ve arkasından erkekleri baktırır o biçim yani.bir hafta sonu hem erkeklere hemde bayanlara açık olan bir hamama gittik.tabi girişleri ayrı ayrı yerlerden.ilkönce benim başımdan geçen olayı anlatacağım.içeri girdim peştamalımı sardım ve bir kurnanın başına geçtim.
güzelce yıkanmaya başladım.ha bu arada bedenimde fazla kıl olmadığından birazda parlak sayılırım.iyice yıkandıktan sonra yanıma pos bıyıklı iriyarı bir adam geldi ve kese istermisin yorgunluğun geçer dinlenirsin dedi.benimde çok ihtiyacım vardı esasında ve tamam şöyle güzel bir kese at bakalım dedim.hay demez olaydım tamam en güzelini atarım dedi iri kıyım adam.içerde boş odalardan birine geçtik,mermerden yapılma masaya benzer şeyin üstüne sırt üstü uzandım.adam başladı köpükle beni yumuşatmaya,elleri sanki ayı pençesi gibiydi,göğüslerimi karnımı bacaklarımı kollarımı iyice köpükle ovuyordu.bazen eli peştamalın içinden içeri giriyor sikimi taşaklarımıda ovuşturuyordu.sonra bana yüzü koyun uzan dedi bende dediğini yaptım.
sıra sırtıma gelmişti,iyice köpük koyup masaja devam ediyordu.sırtım kollarım bacaklarım derken ellerini kalçalarımda hissetmeye başladım.ama bana verdiği rahatlıktan dolayı ses çıkarmıyordum,sonra yavaştan elleri deliğimin oralarında hissettim birazda sanki zevklenmiştim.parmaklarıyla deliğimi yokluyor,sikini koluma dayıyordu.banada nasıl iyimi devam edeyimmi diye sorduğunda çok güzel devam et dediğimi hatırlıyorum.parmakları artık deliğimin içindeydi ve sokup çıkarmalara başlamıştı.bendende zevk iniltileri gelmeye başlamıştı.sonra yavaşça peştamalımı üstümden sıyırdı ve önünde çırılçıplak kalmıştım.bedenime bakıp kız gibisin güzel götün var tam sikilmelik diyor parmaklarını deliğime hızlı hızlı sokup çıkarıyordu.
bense zevkten ne yapacağımı bilmiyordum.adam şimdi seni yarağa doyuracam dedi.bende ona daha önce yapmadığımı söyledim.oda merak etme burada göt ustası var seni acıtmada sikeceğim diyordu.öbür tarafta karım ne yapıyordu acaba.adama yan tarafta kadınlar tarafında eşimin olduğunu söyledim.oda bana istersen onada o tarafta dildoyla sikiş yapan karılar var göndereyim dedi.bende tamam dedim ama benim gönderdiğimden haberi olmasın.tarif ettim ona ve telefon açarak birisine tarif etti ve eşime gönderdi.sonra oda soyundu ve benimkinin iki katı büyüklüğünde yarak meydana çıktı.ben bunu alamam dediğimde yüzüme tokadı yapıştırdı.ulan ibne deminden beri kıvranıyorsun nasıl alamazmışın ben sokarım sende alırsın deyip yarağını ağzıma dayadı ve gırtlağıma doğru bastırdı.
başımı tutup sikini ileri geri yapıp ağzımı sikiyordu.biryandanda parmaklarıyla deliğimi genişletmeye çalışıyordu.sonra bana hadi domal bakalım dedi bende domaldım ve sikini ve deliğimi iyice tükürükledikten sonra başını bastırmaya başladı.girmiyordu bile az kendini rahat bırak dedi.götümü tokatlamaya başladı sonrada kafasını iyice ittirdi ve löp diye bir ses duydum başı girmişti.ama ben ağzıma havluyu almış ve ısırıyordum.yavaş yavaş ittiriyor ve dibini bulmaya çalışıyordu.sonunda taşaklarını götümün yanaklarında hissetmiştim ve adam hızlanmaya başlamıştı.kazma sapı gibi yarağı deliğimi delip geçiyordu.ama bende acılar yavaştan bitmiş zevk iniltilerim çıkmaya başlamıştı.sonra beni sırt üstü yatırıp bacaklarımı omuzuna aldı ve sikmeye devam etti.
10-15 dakika sonra böğüre böğüre içime boşaldı.içimden çıkarıp ağzıma verdi ve yalamaya başladım.bir müddet sonra tekrar yarak havalanmaya başlamıştı.bana istiyormusun seni bir daha sikeyimmi diye sorduğunda sik kocacım karını demiştim oda tamam karıcım kocan seni yarağa doyuracak dedi.ve tekrardan sikmeye başladı busefer deliğim alışmış gayet güzel ve rahat bir şekilde içime almıştım.beni türlü pozisyonlara sokup bu sefer uzun bir müddet siktikten sonra içime boşalmıştı.bendede hal kalmamıştı,götümün üstüne oturamıyordum.acaba diğer tarafta karım ne yapıyordu.bir zaman sonra aşağı yukarı 1-2 saat kadar sonra eşimden telefon geldi ve ben çıkmaya hazırım dedi,bende tamam bende hazırım dışarda buluşalım dedi.çıkmadan önce adam bana canın yarak yemek isterse gel seni doyururum,değişik şeylerde tattırırım demişti.sonra karımla dışarda buluştuk.nasıl iyimiydi diye sordum ve bana masaj yaptırdığını çok iyi geldiğini söyledi.bende ona bende masaj yaptırdım,banada iyi geldi dedim ve evimizin yolunu tuttuk.karımın hikayesini başka sefere anlatacağım.