17 Aralık 2014 Çarşamba

atletik sex hikayem

Yine bir izin günümde net başında seks kovalarken anlamsız kaprisler ve saçma sapan yazışmalar canımı sıkmıştı.o hışımla kendimi dışarı atmış dolaşıyordum .o anda yukardaki tepeye doğru tırmanışa geçtim. bu yer bir mesire alanıydı. piknik yapanlar kız arkadaşıyle sikişenler buralarda dolaşır onları izleyen röntgenci sapıkların varlığıylada tam bir seks ve sehvet yeriyidi.
hava çoktan kararmıştı.hafif yağmur ciseliyordu.azgın olgun erkekler arabalarıyla tur atıyor beni gören bir kez daha yanımdan geçiyor hemen biraz ilerimde durup şeylerini elliyorlardı. lakin hiçbiri ilgimi çekmiyordu. hepsi iğrençti.
ben yukarı doğru çıkmaya devam ediyordum.sağa doğru çam ağaçların arasında gezinmeye başladım.her bir ağacın dibinde karanlıkların arasında azgın adamlar vardı.ilerde bankın üzerinde kız arkadaşını siken genci izleyen sapık onlara o kadar yakındıki,gerçekten tam bir erotik show sunuyordu.
Ben dolaşmaya devam derken ilerde aradığımı buldum. sağlam olduğu her halinden belli atletik adam bana doğru geliyordu.karanlık olduğuğundan yüzü pek seçilemiyordu.ne haber diye laf attıktan sonra aramızda sohbet ilerledi.
Biraz ışığa doğru hareket edince gerçektende yüzü güzel kendi çok yakışıklı sağlam gövdeli bir adamla sohbet ettiğimi gördüm.her tarafımı heycan sarmıştı .onunda heycanlı olduğu her halinden belliydi. tercihimi sordu. bende onun tercihini sordum. aktif dedi. bende aktif olduğumu söyledim .sekste neler sevdiğini sorduğumda sevişme yanıtını alınca aradığım harika adamın karşıma çıktığını anladım.
Tenha bir yere geçtik. karşılıklı bir birimizi dilimizle ağzımızın her noktasını keşfettik. hafif soğuk havada birbirimizi yaladık.sonra sıra kalın bacakların arasındaki o mucizeye dokunmaya gelmişti.organı normaldı. sert,çok güzel bir yapısı vardı .bana girmek istediğini söyledi. dayanamadım olur dedim.kondom takıp kayganlaştırıcıyla denemeler yaptık. ve artık içimdeydi. sağlam gövdesiyle bana vurduğuğunda çıkan ses karanlık ormanda adeta zevkin çığlığını besteliyordu.