12 Ocak 2014 Pazar

ÇİFT NAMLULU ZEVK BİR BAŞKA

merhabalar ben nil geçen hafta başımdan geçen güzel bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum çok garip bir tanışma oldu gece taksi ile eve giderken bi anda bir adam yola atlayıverdi taksici yavaşlamış olsada çarptık
adam yere yığıldı çok üzüldüm taksici hemen arabadan indi  ve arabaya alıp hastaneye götürdük neyseki herhangi bir sıkıntı yoktu yaklasık 1 saat bekledıkten sonra adam ayıldı ve biraz dalgın oldugu ıcın arabayı gormedıgını soyledı adını sordugumda bana tamer dedı tamer yakışıklı uzun boylu yapılı biriydi o an içim kıpır kıpır oldu taksici tamerden özür dileyip duruyordu ama ben tamerin yarrağından başka bişey düşünmüyordum





taksici benimle beraber tameride evine bıraktı bu arada bizde biraz birbirimizi tanıma fırsatı yakalamış olduk önce tameri evine bıraktı tamer beni eve davet etmesine rağmen yanlış anlaşılırım diye gitmedim ama artık evini biliyordum eve gider gitmez duşa girdim çıplak vücudumu ovalarken tamer aklıma geldi ve elimi amıma doğru götürdüm iyice içine soktum ve tamer beni sikiyomuşcasına hızlı hızlı boşalttım kendimi sonra bir gün işe gidiyordum ki aynı otobüste karşılaştık yakışıklı tamerle sankı iki eski arkadaş gıbı sarıldık bırbırımıze işte ilk o an yarrağının büyüklüğünü hissettim akşam işin varmı diye sordu bana yok dedim evine çağırdı düpedüz beni sikicekti hayvan onunda beni istediğini biliyordum akşam giyindim ve ona gittim eve girer girmez dudaklarıma yapıştı noldunu anlamadan ıslanmıştım kafamı aşşagıya dogru ittirdi ve ağzıma o güzel yarrağını soktu deliler gibi emiyordum oda buna bayılıyordu sonra beni kaldırdı ve domalttı yarrağı okadar büyüktü ki amım yırtıldı sandım sonra tam biz sikişirken yan odanda başka birisi çıktı gülümsedi ve kolay gelsin dedi tamerden 10 kat daha yakışıklıydı dayanamayıp gelsene sende dedim .lütfen dermişcesine tamere baktım sonra eşofmanını sıyırıp onunda yarrağını ağzıma aldım önden arkadan sikiyorlardı beni
zevkten çıldırıyordum daha önce hiç böyle bişey yaşamamıştım diğer çocuğun adı koray dı koray ve tamer amcığıma doymamışları durup acaba olurmu dediler neden bahsettiklerini anlamamıştım beni tamer kucağına aldı arkamada koray geçti ikiside aynı anda amıma sokuyorlardı ve evet giriyordu çığlık atmaktan ses tellerim kopucaktı ama zevkten deliriyordum ikisinin yarragı amımdayken gökyüzündeydim ve ikisi aynı anda içime boşaldı her yer döl olmuştu koray eğildi ve döllü amımı yaladı ve sonra yanıma uzandı böyle bir zevk yaşamamıştım ogünden beri görüşüyoruz arada güzel 3 lü partiler yapıyoruz ama o ilk çift yarragın amıma gırısının heyecanı hala aklımda.